ایوانویچ بهترین بازیکن سال صربستان شد
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

مدافع باشگاه فوتبال چلسی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال صربستان معرفی شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، برانیسلاو ایوانویچ 28 ساله دیشب در مراسمی که در صربستان برگزار شد، به عنوان بهترین فوتبالیست سال این کشور معرفی شد و توپ طلای فدراسیون فوتبال صربستان را از آن خود کرد.
 

کاپیتان 28 ساله تیم ملی فوتبال صربستان پس از دریافت این جایزه گفت : " این جایزه ارزش فراوانی برای من دارد. هنگامی که شما به عنوان بهترین در کشور خود معرفی می شوید، پاداشی برای هر آنچه که بدست آورده اید می باشد. من خوش حالم، ولی می خواهم از خوانواده و تمام هم تیمی هایم در چلسی و تیم ملی تشکر کنم. آن ها به من کمک کردند که در این جایگاه قرار بگیرم. "
 

مدافع موفق باشگاه فوتبال چلسی ادامه داد : " هم اکنون من متعهد به حفظ استاندارد ها و حتی بهبود آن ها هستم. "
 

این جایزه سال 2012 را برای ایوانویچ به بهترین شکل ممکن رقم زد. ایوا در این سال موفق به کسب لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با چلسی شد و پس از آن نیز بهترین بازیکن سال کشورش لقب گرفت تا کریسمس شیرینی را تجربه کند.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12